lunes, 19 de noviembre de 2012

Gliffy

Hem treballat el CmapTools, és un programariplataforma que et permet crear mapes conceptuals. Això fa que a l'hora de crear un mapa conceptual pugui ser més visuali interactiu. És pot enllaçar informació contextuala cada un dels conceptes o nodes del mapa conceptual. El text que hem utilitzat per crear el nostre primer mapa conceptual ha estat:

  El dinar de Nadal

Primer l'hem hagut de llegir:

Per Nadal tota la família es reuneix a casa l'àvia Maria, ella fa el soper per a tots i aquest normalment consisteix en  una escudella, un plat de carn i també neules i torrons de postres. Com que l'àvia ja és gran, normalment l'ajuden els seus dos fills en Joan i el Marc.

En el dinar coincidexo amb les meves cosines i els meus cosins. La Maria, la Paula, en Genis i l?Eduard que són fills del meu oncle Marc. Cal dir que és un moment entranyable en el que parlem de totes les coses que ens han passat al llarg de l'any ja que ells noviuen a Barcelona com jo sinó que viuen a New York. Com sempre en arribar als postres en Genís fa el típic número amb els torrons dAlacant i fa veure que se li trenca una dent tothom riu menys la seva mare que pensa en el que costa el dentista.

La meva germana, la Maria també ve el dinar, i aquest any ho fa amb el seu fill, en Ramon, que no menja ni escudella ni carn ja que encara té 3 mesos.
El dinar comença puntualment a les dues del migdia i acaba sempre a la mateixa hora, a les 5 de la tarda.

Després hem començat a fer el mapa a partir de nodes i fletxes per tal de que tots els conceptes quedin relacionats.



No hay comentarios:

Publicar un comentario