viernes, 16 de noviembre de 2012

Tercer dia de la SAE

Escola Bressol Municipal Collserola

Ens van dir que un dia de la setmana de la SAE aniriem a una escola bressol amb una alumne de tercer que seria la nostre padrina. Dies abans em va presentar l'escola a partir d'uns pòsters que van crear en el seu seminari.

El dijous de la setmana de la SAE vaig anar-hi; primer ens van ensenyar l'escola i desprès vam anar a les classes on es trobava la nostra padrina i vaig estar amb els infants tot el dia. Hi havia nens de 1 a 2 anys i algun que encara no havia fet l'any, tots els nens maquíssims, es van portar super bé i vaig poder jugar molt amb ells, des del primer moment no hem van extranyar s'apropaven a mi perquè juguès amb ells i també vaig poder donar-lis el menjar i el berenar.

Va ser una experiència molt divertida i motivadora.

Aquesta foto la he extrer d'internet ja que no vaig fer fotos perquè hi havia un nen que no tenia el dret d'imatge i tampoc faig fer fotos als altres.


No hay comentarios:

Publicar un comentario